Sunday, December 14, 2014

Rosy Owl challenge / Wyzwanie Rosy Owl

Dzisiaj mam do pokazania dwie karteczki świąteczne, obie z wykorzystaniem mojego najnowszego nabytku - wykrojnika Rosy Owl.
Polowałam już na niego od jakiegoś czasu i końcu udało mi się go zakupić na poznańskim Festiwalu Sztuki i Przedmiotów Artystycznych.

Pierwsza karteczka to tzw "shaker card". Wykorzystałam też dwa stempelki od Agaterii.


 

 

Kolejna to kartka "sztalugowa" z ruchomą bombką. Tu wykorzystałam cudowny zestaw papierów od dpCraft, zaprojektowany przez Karolę Witczak. I srebrną, brokatową taśmę od Dekoracyjnej Taśmy. (Idealna szerokość by wyciąć z niej napisy.)



Obie te karteczki zgłaszam na wyzwanie Rosy Owl.

______________________

Above I'm showing you two cards that I'm entering for Rosy Owl challenge. Rosy Owl is a first polish company making steel dies. Check them out :)
I've also used stamp from Agateria - the penguin and wood grain from the first card and paper pack from dpCraft, designed by Karola Witczak and some decorative tape from Dekoracyjna Taśma.

elleth

1 comments:

MOLLIK said...

piękna! :)
dziękujemy za udział w wyzwaniu

Post a Comment

 
;