Tuesday, December 23, 2014

Gift tags / zawieszki

W ramach przygotowań do tegorocznych Świąt powstały takie oto prezentowe zawieszki.
___________________________
Before we start celebrating the Christmas Eve I have one last project to share with you. This time it's not a card but a set of tags that will go with this year gifts from me.


Sam tag to stempelek Papermani (swojego czasu dołączony do magazynu doCrafts Creativity). Do tego dodałam różne śnieżynki i zembosowałam białym pudrem. Kolorowe tła to efekt zastosowania tuszów Distress w mojej ulubionej technice - z dodatkiem wody.

Napisy to oczywiście wykrojnik Rosy Owl. Wycinałam dwukrotnie na każdy tag - w wersji białej i kolorowej. Przyklejając, lekko przesunęłam je względem siebie, co dało ładny efekt cienia.

Tagi zgłaszam na wyzwanie Rosy Owl.


___________________________
The tag outline is a stamp that was a free gift with doCrafts Creativity magazine. Snowflakes are from various stampsets from my stash. All the backgrounds were done using my favourite technique - watercoloring with Distress Inks. Don't you think they look stunning?

The word dies I've used come from a polish company - Rosy Owl. Each word I die cut twice. Once from white, once from color cardstock. I've offset them a bit which gave me a cool shadow look.

I'm entering these tag for a challenge at Rosy Owl blog.

Na koniec życzę Wam rodzinnych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia.
Merry Christmas!

elleth

1 comments:

MOLLIK said...

śliczne, kolorowe tagi :)

Post a Comment

 
;