Friday, November 13, 2015

Air plants

Słyszeliście kiedyś o oplątwach? Nie? Zajrzyjcie tutaj. To niesamowite roślinki, które wszystko co niezbędne im do życia czerpią z powietrza - stąd ich angielska nazwa "air plants". Usłyszałam o nich dzięki filmikowi Laury (również tworzy kartki) i pomysł spodobał mi się na tyle, że i sobie postanowiłam kupić parę egzemplarzy a także stworzyć z nich prezent imieninowy dla mamy. Oczywiście do kompletu musiała powstać pasująca kartka. Wszystkie elementy do stworzenia tej kartki wycięłam przy użyciu Silhouette Portrait z wycinarnia.pl i zabarwiłam je tuszami Distress.
________________________
Have you heard already about air plants? I was introduced to them by Laura and was almost instantly hooked by the idea. I've bought myself couple of those plants and used them to make a gift for mum. To go with it I've made a plant themed card using entirely pieces cut by Silhouette Portrait from wycinarnia.pl that I've colored with Distress Inks.




elleth

0 comments:

Post a Comment

 
;