Friday, November 7, 2014

Jagoda

"Urodziła się w piękne jesienne popołudnie
14 listopada 1996 r o godzinie 15.15
Urodziła się z całym zespołem.
Zespołem Downa"

Tak o Jagodzie pisze mama. 
W tym roku Jagoda obchodzić będzie 18 urodziny i jak każda nastolatka z niecierpliwością czeka na ten dzień. Można jej go umylić wysyłając kartkę.


Moja kartka to połączenie matariałów z dwóch wspaniałych źródeł: stempelek z Agaterii oraz elementy z ostatniego kitu Polish Kit Project.

Stempelek odbiłam wielokrotnie i skleiłam warstwami aby nadać mu wrażenia  przestrzenności. Każda z warstw została pokolorowana Promarkerami a sukienka, buciki i kokarda odbite są na papierze z kitu.


Kitowy papier stanowi również tło kartki. I choć sam papier miał już czarne kropeczki to dodatkowo skropiłam go zawartym w kicie czarnym tuszem. 
Jak Wam się podoba efekt końcowy?

_______________________________

The card pictured above is a gift for a special girl for her 18th birthday.
To make it I've used material from two amazing companies - Agateria and Polish Kit Project.
I've stamped the image several times and layered it to give it some dimension. For the clothes I've used paper from the kit. Another paper I've used for the background adding a bit of black specks with the black dye (also from the kit).

How do you like the result?

elleth

0 comments:

Post a Comment

 
;